Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714745<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ковінько О. М. Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств / О. М. Ковінько, С. В. Ковальчук, Н. О. Шевченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 114-120. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто завдання, цілі ефективного управління брендом, визначено роль бренд-менеджменту у маркетинговому управлінні. Запропоновано етапи розробки та управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено порівняння визначення "бренд", подане різними фахівцями в сфері бренд-менеджменту. Обгрунтовано теоретичні аспекти формування ефективного бренду та його місце в стратегічному розвитку підприємства з врахуванням сучасних особливостей введення бізнесу. Визначено етапи процесу розробки та управління брендом. Проаналізовано основні світові методики розробки ефективного бренду як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-803.43-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|