Кордзая Н. Маркетингове дослідження вподобань споживачів продуктів оздоровчого харчування / Н. Кордзая, І. Ковалів // Товари і ринки. - 2019. - № 3. - С. 29-37. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто маркетингові дослідження споживчих вподобань під час вибору батончиків зернових з метою розширення асортименту цієї продукції. Встановлено основні чинники, які впливають на рішення споживачів під час вибору та купівлі. Виявлено смаки респондентів, частоту споживання, переваги щодо країн-виробників та торговельних марок, що підтверджує перспективність розроблення та виведення на ринок нових видів батончиків зернових. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.1-211.1
Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|