РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000715189<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Matsiuk V. 
Improvement of efficiency in the organization of transfer trains at developed railway nodes by implementing a "flexible model" / V. Matsiuk, V. Myronenko, V. Horoshko, A. Prokhorchenko, T. Hrushevska, R. Shcherbyna, N. Matsiuk, J. Khokhlacheva, I. Biziuk, N. Tymchenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 2/3. - С. 32-39. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Проведено дослідження ефективності організації передавальних поїздів (ПП) у розвинених залізничних вузлах за критерієм сукупних вагоно-годин простою під накопиченням. Розроблено дискретно-подієві імітаційні моделі (Java SE, AnyLogіc) організації передавальних поїздів за "жорстким графіком" і за накопиченням до норми составів. У моделях враховано стохастичну природу норми. При моделюванні вважається, що колійний розвиток залізничних станцій і внутрішньовузлових ходів є раціональним, і несуттєво впливає на затримку руху ПП. Графік руху ПП є раціональним і ритмічним. Пропускна спроможність перегонів вузла та переробна спроможність підсистем залізничних станцій є достатніми. Експериментально проведено порівняння ефективності чотирьох моделей організації ПП, у тому числі "гнучкою моделлю", яка поєднує відправлення за накопиченням до норми состава і "жорстким графіком" одночасно. Встановлено, що мінімальні вагоно-години накопичення досягаються за організації ПП комбінованим варіантом: одночасне відправлення і за "жорстким графіком" і накопиченням до норми. Результат експерименту виявив найбільш ефективний варіант організації ПП, а саме комбінований варіант. Даний варіант передбачає, що за наявності достатньої кількості вагонів у пункті накопичення поїзд відправляється раніше (відправлення за накопиченням до норми), інакше - через розрахунковий середній інтервал (варіант відправлення за "жорстким графіком"). Організація ПП за "жорстким графіком" потребує організації додаткових поїздів, інакше суттєво зростає черга з вагонів у пунктах накопичення. У разі збільшення добової кількості поїздів на 10 - 11 % процес формування та відправлення стає достатньо надійним та ефективним. Зазначенні рекомендації надають можливість удосконалити типовий процес роботи залізничних вузлів у частині диспетчерського контролю за формуванням, відправленням і пропуском передавальних поїздів у внутрішньовузловому сполученні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського