Пиртко М. С. Маркетинг як інструмент розвитку територій об'єднаних громад / М. С. Пиртко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 4. - С. 63-68. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто можливості застосування маркетингу у сфері публічного управління, зокрема у діяльності територіальних громад. Розкрито теоретичні основи інтерпретації поняття "територіальний маркетинг" та його основних видів: державного (національного), регіонального, муніципального (міського) і маркетингу місць. Ідентифіковано основні відмінності, що визначатимуть специфіку реалізації маркетингу в діяльності об'єднаних територіальних громад. Визначено основні маркетингові завдання, що мають розв'язувати об'єднані територіальні громади. Досліджено діяльність центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) як ефективного прикладу застосування маркетингу в публічній сфері. Вдосконалено модель оцінювання привабливості території, на якій розміщена територіальна громада, шляхом доповнення існуючої такими двома компонентами, як економіка та комфорт. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + Х819(4УКР)011.20
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|