Любчик К. Л. Аналіз глобального медіаринку: інституційно-методологічні засади / К. Л. Любчик // Бізнес Інформ. - 2019. - № 6. - С. 280-285. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Процеси становлення світового медіаринку беруть свій початок з другої половини ХХ ст. - пов'язані насамперед з розбудовою в державах - лідерах постіндустріальної моделі економічного розвитку. В останні десятиліття рельєфно викристалізовуються такі фундаментальні тренди розвитку медіа індустрії, як: формування і нарощування конкурентоспроможного впливу на світову медіасферу транснаціональних бізнес-структур; динамічна інтернаціоналізація медіабізнесу; синхронізація циклів розвитку національних медіа ринків; нарощування масштабів експорту медіапродуктів та розвиток міжнародного співробітництва в інформаційно-комунікаційній сфері. Водночас діяльність медіаселлерів, як зовнішніх рекламних структур, спрямована як на безпосередній продаж реклами засобів масової інформації, так і її продаж спільно з власними рекламними відділами ЗМІ. При цьому функціонування посередницьких структур в особі медіаселлерів, подібно дистрибіюторам, також справляє значний вплив на ключові параметри глобального медіаринку та його рівноважний стан. У сукупності формуються основні пропорції глобального медіаринку, його суб'єктно-об'єктні та територіально-географічні структури, а їх система характеризується жорсткою ієрархічністю, що відображає ступінь креативності медіапродуктів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(0)497.60
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|