Побережна З. М. Бізнес-модель авіакомпанії як інструмент забезпечення її конкурентоспроможності на ринку авіапослуг / З. М. Побережна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 190-197. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Мета роботи - обгрунтування комплексу показників, що характеризують бізнес-модель як інструмент забезпечення конкурентоспроможності авіакомпанії на ринку авіапослуг. Визначено види бізнес-моделей підприємства за різними класифікаційними ознаками; наведено та охарактеризовано бізнес-моделі авіакомпаній з позицій реалізації наявних конкурентних переваг; визначено перелік показників, що характеризують бізнес-модель як інструменту забезпечення конкурентоспроможності авіакомпанії на ринку авіапослуг. На прикладі гібридної бізнес-моделі, що функціонує в умовах ПрАТ АК "Українські вертольоти", здійснено розрахунки перспективних значень показників чистого доходу, прибутку, рентабельності, фінансової стійкості та ділової активності, збільшення яких можливо тільки в разі підвищення конкурентоспроможності авіакомпанії. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У9(4УКР)375.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|