РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000716659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Fedotova I. 
Using the elements from a fuzzy sets theory in the process of diagnosing the loyalty of consumers of motor transport services / I. Fedotova, O. Kryvoruchko, V. Shynkarenko, N. Bocharova, L. Sotnychenko, S. Dimitrakieva // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 3/3. - С. 39-49. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.

На підставі застосування теорії нечітких множин розроблено підхід до діагностики комплексної лояльності споживача автотранспортних послуг за сприйманими та поведінковими характеристиками. Діагностика рівня лояльності споживачів виступає основою циклічного процесу управління лояльністю споживачів автотранспортного підприємства (АТП) в сфері вантажних перевезень. Формування лояльності пов'язано з суб'єктивними уявленнями споживача, тому звичайні кількісні методи аналізу не ефективні за умов нечіткої (неповної) інформації. Застосування результатів теорії нечітких множин до аналізу й оцінки лояльності споживача надає змогу одержати принципово нові моделі й методи аналізу. Метод агрегування даних на базі нечіткого класифікатора надає можливість переходити від кількісних і якісних значень окремих показників сприйняття та поведінки споживача до комплексних показників лояльності. Використані емпіричні дані отримано шляхом опитування споживачів та на основі фактичних даних підприємства щодо перевезень вантажів по кожному клієнту. Кількісну оцінку інтегральних факторів сприйманої, поведінкової та загальної лояльності споживачів проведено за стандартною матричною схемою оцінювання. Для розпізнавання рівня цих факторів застосовано трирівневу класифікацію з підмножинами-термами "Низький рівень, Середній рівень, Високий рівень" лінгвістичної змінної "Рівень лояльності". В результаті оцінювання рівня лояльності споживачів АТП виявлено, що більшість клієнтів мають середній і високий рівень лояльності до АТП. Використання апарату нечітких множин надає можливість комплексно виявити взаємний вплив сприйманих і поведінкових факторів на формування загальної лояльності споживача, а також моделювати різні ситуації залежно від передбачуваних показників взаємодії зі споживачем. Це складає передумови для розвитку лояльності споживачів автотранспортних послуг за рахунок розробки програм лояльності та індивідуальних стратегій взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)37 + У537

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського