РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000717857<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shkitsa L. Yе. 
The model of informational space for innovation and design activities in the university = Модель інформаційного простору для інноваційно-проектної діяльності в університеті / L. Yе. Shkitsa, V. A. Kornuta, O. V. Kornuta, I. O. Bekish // Наука та інновації. - 2019. - № 6. - С. 14-22. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

За умов широкого використання мережевих технологій для доступу до інформації університет втрачає роль єдиного джерела знань. Прості інтерфейси отримання знань, за потреби, дають можливість швидкої самоосвіти у процесі реалізації виробничих чи побутових завдань. Критично необхідним стає переосмислення ролі й місця університету у підготовці інженерів та науковців, а також осучаснення моделей використання університетами досягнень сучасних інформаційних технологій. Проблематика. Студенти слабко залучені до науково-інноваційної діяльності, оскільки модель організації роботи закладу вищої освіти відокремлює навчальний процес від інших активностей. Мета роботи - розробити модель науково-навчального інформаційного простору для інноваційно-проектної діяльнос ті спільноти науково-педагогічних працівників та студентів університету. Матеріали й методи. Використано методи логічного та порівняльного аналізу. Результати. На основі аналізу достовірних джерел розроблено модель інтегрованого науково-навчального інформаційного простору технічного закладу вищої освіти. З урахуванням можливості різних шляхів розвитку наукового пошуку та необхідності формування відповідних проектних команд, запропоновано базувати інформаційну систему для проектної діяльності на основі концепції "adaptive case management". Розроблено підсистему бази знань навчальної системи проектування бурового обладнання. Висновки: описані моделі наукової та навчальної роботи фактично передбачають проектний підхід до організації спільної роботи науково-педагогічних працівників та студентства. Запровадження такої моделі управління зумовлює необхідність використання методів проектно-орієнтованого навчання. Подальші дослідження буде спрямовано на розробку способів впровадження проектно-орієнтованого навчання у навчальний процес закладу вищої освіти у межах чинного законодавства та нормативно-правового поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25189 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського