Сметанюк О. І. Iнноваційні методики викладання ресурсознавства лікарських рослин / О. І. Сметанюк, О. М. Горошко // Буков. мед. вісн.. - 2019. - 23, № 3. - С. 166-169. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.З метою оптимізації освітньої діяльності одним із напрямків є використання інноваційних технологій, які надають змогу студентам ефективно використовувати навчально-методичну літературу та наочні матеріали. Мета роботи - вивчення ефективності удосконалення навчального процесу з використанням контекстного навчання, як одного з видів інноваційних методів. Впровадження у навчальний процес практично-орієнтованих методів викладання предмета "Ресурсознавство лікарських рослин" серед студентів V курсу фармацевтичного факультету. У роботі відображено особливості використання інноваційних технологій у закладі вищої освіти, які базуються на методі проектiв. Визначено їх переваги під час оцінювання студентів і перспективи даних методів у досягненні основної мети закладу вищої освіти і формування фахівця як конкурентоспроможної особистості. Висновок: впровадження методу проектів у навчальному процесі актуалізує комунікативні навички та вміння студента користуватися дослiдницькими методами і, як наслідок, посилення індивідуалізації процесу навчання, надання максимальних можливостей для самореалiзації студента. Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.11 р + П214.3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|