РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718349<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Belkhode P. N. 
Optimum choice of the front suspension of an automobile = Оптимальний вибір передньої підвіски автомобіля / P. N. Belkhode // J. of Engineering Sciences. - 2019. - 6, № 1. - С. E21-E24. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Розглянуто процедуру вибору оптимальної геометрії передньої підвіски автомобіля. Досліджено вплив підвіски на геометрію керма з урахуванням різних комбінацій шарнірів чотирьохбалкового механізму передньої підвіски. Мета підвіски - полегшення роботи шин і надання передбачуваної поведінки для того, щоб водій мав контроль над автомобілем. Найбільш уживаною підвіскою є подвійна поперечина. Ефективність геометрії керма залежить від виконання різних параметрів керування, таких як кут зчеплення, кут конуса, кут розвалу, тощо. Ця геометрія керма залежить від положення осі шпильки як уявної лінії, що проходить крізь штифт. Геометрія рульового керування є функцією швидкості транспортного засобу, довжини ланки та стану доріг, тому вибір оптимального вибору підвіски надає переваги комфорту для керування та контролю умов використання автомобіля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101239 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського