РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718398<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Dubovyk T. 
Information cycle of strategic marketing = Інформаційний цикл стратегічного маркетингу / T. Dubovyk, I. Buchatska, A. Savchuk // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 6. - С. 55-64. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Проанализированы особенности информационного обеспечения принятия стратегических маркетинговых решений. По результатам опроса управленческого персонала предприятий торговли определено несоответствие между потребностями в информации и ее использованием. Обоснована значимость развития информационного обеспечения стратегического маркетинга. Рассмотрен информационный цикл стратегического маркетинга предприятий торговли. В рамках информационного цикла определены уровни развития информационного обеспечения, а именно: оперативный, консолидации, интеграции, оптимизации, инновационный.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.10-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського