Parkhomenko A. Comprehensive analysis of the students' motivation connection to the massive open online courses completion rate = Дослідження характеру зв'язку мотивації слухачів онлайн-курсів із успішним завершенням навчання / A. Parkhomenko, R. Segol, O. Lisovychenko // Адапт. системи автомат. упр.. - 2019. - № 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Розвиток онлайн-освіти стає рушійною силою змін у світових освітніх тенденціях. Надано аналіз результатів навчання на масових відкритих онлайн-курсах "Навчаймось вчитись" та "Освітні інструменти критичного мислення" для визначення мотиваційних потреб учнів. Курс "Навчаймось вчитись" адаптований українською мовою, а "Освітні інструменти критичного мислення" створений українським автором. Курси було розміщено на платформі Prometheus у 2018 році, вони створені для різних цільових аудиторій і містять різні мотиваційні компоненти для студентів. Мета статті - розв'язання таких завдань: аналіз та дослідження результатів тестування на курсах "Навчаймось вчитись" та "Освітні інструменти критичного мислення" для мотивації учнів та подальшої розробки нових мотиваційних методик для студентів онлайн-курсу. Враховуючи наведені дані, можна зробити висновок, що головним мотивом для студентів аналізованих курсів було освоєння нових знань або поглиблення наявних для отримання нових посад, поліпшення фінансового стану або зміни професії з тією ж метою. Отже, матеріальна мотивація відіграє провідну роль. У висновках запропоновано мотиваційні методи підвищення якості навчального процесу та поліпшення співвідношення між засвоєнням теоретичного матеріалу та проходженням практичних вправ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж63671 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|