Шевченко Л. І. Нові слова як маркери часу: медійна лексикографія сьогодні і в перспективі / Л. І. Шевченко, Д. Ю. Сизонов // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 26, т. 1. - С. 11-19. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Надано аналіз сучасної медійної лексикографії у світових дослідницьких практиках. Зокрема акцент зроблено на словниках, які відображають динамічні зміни лексико-фразеологічного фонду української мови в масовій комунікації. На прикладі інноваційної лексикографічної праці "Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа" (2017 - 2018 рр.) схарактеризовано підходи до пошуку та аналізу в українських медіа мовних інновацій як специфічних маркерів часу, що набувають нових семантичних відтінків у зв'язку з процесами глобалізації, інформаційною світовою реальністю та полікультурністю, на що активно реагує і українська мова. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|