РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718577<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербак О. В. 
Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 26, т. 2. - С. 342-351. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Розглянуто проблему студіювання лінгвістичного образу адресанта в текстах української комерційної телереклами. Висвітлено зміст поняття "адресант рекламної комунікації", зафіксовано в текстах української комерційної телереклами вербальні маркери образу адресанта й систематизовано їх, а також пояснено специфіку їхнього впливу та визначено їхні семіотичні функції (з опертям на класифікацію знаків Ч. Пірса).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського