![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718577<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Щербак О. В. Адресант у комерційній телерекламі: вербальне маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал / О. В. Щербак // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 26, т. 2. - С. 342-351. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Розглянуто проблему студіювання лінгвістичного образу адресанта в текстах української комерційної телереклами. Висвітлено зміст поняття "адресант рекламної комунікації", зафіксовано в текстах української комерційної телереклами вербальні маркери образу адресанта й систематизовано їх, а також пояснено специфіку їхнього впливу та визначено їхні семіотичні функції (з опертям на класифікацію знаків Ч. Пірса). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|