Бабушка Л. Д. Festive: технологія гламуру та маркетинг-мікс глобалізаційних практик / Л. Д. Бабушка // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб.. - 2017. - Вип. 25. - С. 130-136. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Проаналізовано механізми впливу економічних, соціально-політичних чинників на святкову культуру, що дозволяє досліджувати фестивацію в повсякденно-рефлексивних площинах "культурного - політичного - економічного" співвідношень. З'ясовано, що культура гламуру (глем-культура) естетизує споживання і замкнена на собі, виступаючи при цьому достатньо м'якою формою моделі естетизації, при якій тебе не примушують, а приваблюють. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.156 + Щ345
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|