Malecka A. The role of humour in cross-cultural communication = Роль гумору в крос-культурних комунікаціях / A. Malecka, M.-K. Grzegorzewska // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб.. - 2017. - Вип. 25. - С. 162-166. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.Проаналізовано феномен гумору в контексті культурних відмінностей і наявності можливих комунікаційних бар'єрів. Зазвичай гумор сприймається як "криголам" у контактах між людьми, що представляють різні культурні кола. Проте відсутність знань специфіки конкретної культури, мовних нюансів, кодів, соціальних умовностей, що впливають на почуття гумору, можуть призвести до руйнування контактів. З іншого боку, гумор є специфічною рисою людей, і тому універсальні його механізми можна виявити в різних культурах. У т.зв. "гумористичних дослідженнях" виділяють щонайменше три групи теорій, які пояснюють сутність гумору: теорія втіхи, теорія переваги/першості й теорія абсурду. Жарти, що містять указані ознаки універсального гумору і які не обмежуються герметичними культурними аспектами, мають найкращі шанси на загальне розуміння й оцінку. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671*333.14 + Ч111.156
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|