Бондар Т. Нормативно-правове регулювання фізичного виховання дітей шкільного віку / Т. Бондар, І. Головійчук // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2019. - № 5. - С. 25-29. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Мета роботи - аналіз та узагальнення нормативно-правового регулювання фізичного виховання дітей у шкільний і позашкільний час. У процесі дослідження використано методи аналізу літературних джерел і документів, індукції та дедукції, аналізу та синтезу, що надало змогу визначити нормативно-правове забезпечення системи фізичного виховання школярів в урочний і позаурочний часи, а також його сучасний стан. У процесі аналізу встановлено, що на законодавчому рівні унормовано фізичне виховання школярів в усіх компонентах шкільної та позашкільної освіти. Проте основне навантаження щодо формування фізичної культури особистості покладено державою на урочну форму занять. Утім, виходячи з матеріалів досліджень багатьох науковців, можна стверджувати, що сформувати фізичну культуру особистості за рахунок лише уроків майже неможливо. Одержані під час дослідження результати засвідчили, що на законодавчому рівні не розроблено, а й відповідно не закріплено, методологію оцінювання показників сформованості фізичної культури особистості школярів, а й відтак, не існує ефективної системи контролю реалізації визначених цілей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511 к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|