Кузьміна К. І. Інноваційна педагогічна комп'ютерна технологія оптимізації шкільного колективу в аспекті знань про біосоціальну структуру особистості його членів / К. І. Кузьміна, Т. М. Сьомик, Л. М. Шереметова // Проблеми програмування. - 2019. - № 4. - С. 121-131. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Обговорено сучасні комп'ютерні технології підтримки функціонування шкільного колективу на базі індивідуально-типологічного підходу для підвищення ефективності навчання і збереження біосоціального здоров'я його членів. З позицій принципів цілісності, системності, динамічності, ритмологічності та міждисциплінарності розглянуто соціопсихофізіологічний динамічний портрет колективу, його індивідуальний адаптаційний інформаційний простір (ІАІП) - раціональне для життєдіяльності середовище (дизайн). За технологічною схемою запропоновано для розгляду принципово нові сервісні компоненти: біосоціальну культуру школяра (знання своїх адаптаційних можливостей), моніторинг для постійної гармонізації колективу, персонолог-міждисциплінарник, більшою мірою відповідальний за психологічний клімат середовища. Індивідуально-типологічний підхід для розуміння механізмів індивідуальної (а не середньостатистичної) адаптації людини, тандем іпрофесійна компетенція - біосоціальна культура - разом з активною комп'ютеризацією можуть стати "проривним моментом" в сучасному людинознавстві і людиноведенні, тим самим суттєво підвищуючи рівень економічного потенціалу і культури країни. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*652*18:4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69331 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|