РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000720154<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григор'єва О. П. 
Подовження ресурсу дорожнього покриття шляхом модифікації бітуму термопластичним динамічним вулканізатом на основі відходів полімерів / О. П. Григор'єва, P. Ahmedzade, S. H. Kasanagh, О. М. Старостенко, О. М. Файнлейб // Полімер. журн.. - 2019. - 41, № 4. - С. 253-263. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Досліджено ефект комплексного модифікатора зі структурою термопластичного динамічного вулканізату (ТДВ), одержаного динамічною вулканізацією реактивованої подрібненої шинної гуми (РПШГ) у термопластичній матриці з вторинного поліетилену низького тиску (ПЕНТ) та етилен-пропілен-дієнового мономеру (ЕПДМ), на фізико-механічні характеристики полімербітумних в'яжучих на основі дорожнього бітуму. Із застосуванням традиційних методів та європейських стандартів, а також використовуючи сучасну систему міжнародних стандартів "Superpave", встановлено, що введення у дорожній бітумрозробленого комплексного модифікатора зумовлює підсилення комплексу фізико-механічних показників одержаних полімербітумних в'яжучих залежно від вмісту ТДВ. Так, на відміну від індивідуального бітуму, у зразках полімербітумних в'яжучих зі збільшенням вмісту ТДВ від 3 до 7 % мас. зафіксовано: підвищення на <$E3~-~13~symbol Р roman C> величини температури розм'якшення (Т), зменшення в 1,3 - 1,7 разу величини пенетрації (П25, за <$ET~=~25~symbol Р roman C>) і, відповідно, підвищення в 1,1 - 3,3 разу індексу пенетрації (ІП). Також для створених полімербітумних в'яжучих зафіксовано значне підвищення комплексного модуля зсуву (G<^>*), параметра колійності (<$EG sup * "/" sin~delta>) і високотемпературної складової класу ефективності PG (PG - Performance Grades) зі збільшенням вмісту ТДВ. Так, наприклад, у порівнянны з немодифікованим бітумом, зразок полімербітумного в'яжучого, що містить 7 % мас. ТДВ, за температур випробувань <$E58~-~70~symbol Р roman C> відповідно, має більший у k ~ 9,0 - 14,4 разу модуль G<^>* та більший у 10,8 - 18,7 разу параметр колійності <$EG sup * "/" sin~delta>; також зафіксовано суттєве підвищення класу ефективності до PG 82-Y (на відміну від PG 64-Y для індивідуального бітуму), яке означає, що цей зразок в'яжучого буде ефективно працювати за температури дорожнього покриття до <$E82~symbol Р roman C> (включно). Зроблено висновок щодо перспективності застосування полімербітумних в'яжучих, розроблених з використанням комплексного модифікатора зі структурою ТДВ, у дорожньому покритті для подовження його ресурсу, підвищення зсувостійкості, супротиву утворенню колійності, а також стійкості до дії високих температур зовнішнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16871 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського