![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000721346<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Izmalkova A. Language means to express the communicative tactic of "emphasis shifting" in advertising discourse = Мовні засоби вираження тактики "зміщення акценту" в рекламному дискурсі / A. Izmalkova // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 38. - С. 66-71. - Бібліогр.: 70 назв. - англ.Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики "зміщення акценту" на реципієнта. Досліджено структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використано тактику "зміщення акценту", на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведено аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 + Ш143.24-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|