РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000721468<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Rudi Siswanto 
Modeling analysis of the effect of the main roll-hoop length on the strength of Formula Student chassis / Rudi Siswanto, Rachmat Subagyo, Hajar Isworo, Femiana Gapsari // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 4/7. - С. 22-29. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Шасі є дуже важливою частиною транспортного засобу, на якій будується весь кузов. Всі зовнішні навантаження транспортного засобу включають власну вагу, яку підтримує шасі. Проектування та аналіз шасі відіграють важливу роль в створенні транспортного засобу. Щоб розкрити феномен автомобіля класу Formula Student, було виконано моделювання в Autodesk Inventor зі зміною довжини дуги безпеки і статичного навантаження 9, 6 і 5 кН. Матеріалом шасі є вуглецева сталь із механічними властивостями, відповідними до нормативних стандартів. Результати, отримані в дослідженні, показують, що співвідношення довжини головної дуги безпеки до нормального напруження та прогину однакове, чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження і прогину. Співвідношення між довжиною головної дуги безпеки та нормальним напруженням полягає в тому, що чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження. У той час як співвідношення між довжиною головної дуги безпеки і напруженням зсуву показує, що чим більше довжина головної дуги безпеки, тим нижче значення напруги зсуву T-x. Співвідношення між довжиною головної дуги безпеки, нормальним напруженням і напруженням зсуву T-y однакове, а саме, чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження і напруження зсуву T-y. Співвідношення довжини головної дуги безпеки до нормальних напружень полягає в тому, що чим більше довжина головної дуги безпеки, тим вище значення нормального і крутильного напруження. Результати випробувань нормального, зсувного та крутильного напруження показали, що шасі типу B із висотою головної дуги безпеки 504 мм і довжиною 125 мм відповідає вимогам.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського