РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000721999<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романяк В. І. 
Дослідження токсичності відпрацьованих газів дизельних двигунів при деактивації частини циліндрів / В. І. Романяк, А. О. Келемеш, О. В. Горбенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2019. - № 4. - С. 241-249. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Актуальними напрямами конструктивного й технологічного удосконалення машинотракторних засобів є зниження витрати палива і токсичності відпрацьованих газів. Одним з найбільш ефективних заходів зі зниження витрати палива і впливу на екологію є використання комплексного методу повної і часткової деактивації частини циліндрів при експлуатації двигуна внутрішнього згоряння на холостому ходу й малих навантаженнях. Цей спосіб обмежено застосовується на сучасних транспортних засобах. Однак складність розробки і застосування технічних засобів для його реалізації полягає у відмінностях режимів роботи машинотракторних засобів, специфіки умов експлуатації. У наведених дослідженнях представлена розробка заходів відключення подачі палива і приводу газорозподільчого механізму двигуна Д-240 трактора МТЗ-80. Для проведення експериментальних досліджень використовували обкатно-гальмівний стенд КИ-5543 з вимірювальними приладами, дизельний двигун Д-240 трактора МТЗ-80, димомір "Інфракар Д1" і газоаналізатор "Інфралайт 11P". Для експериментальних випробувань були обрані три характерних режими роботи двигуна Д-240 без навантаження й під навантаженням Ne = 0 - 35 кВт: типовий режим роботи всіх 4 циліндрів; штучний режим роботи, що формується за допомогою деактивації подачі палива в 2 циліндрах 4-циліндрового двигуна; штучний режим роботи, що формується за допомогою деактивації подачі палива в 2 циліндрах і газорозподільного механізму в 2 циліндрах 4-циліндрового двигуна. Встановлено, що відключення частини циліндрів дизельного двигуна призводить до зниження витрати палива в середньому на 25 - 27 %, вмісту сажі і димності відпрацьованих газів на 30 - 35 %, залежно від режиму роботи двигуна. Наведено залежності годинної витрати палива, витрати повітря, коефіцієнта надлишку повітря, сажовмісту й димності відпрацьованих газів чотирициліндрового дизельного двигуна при деактивації частини його циліндрів на різних режимах навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-31 + П072-903

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського