РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000722634<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Pedko I. 
Marketing research in the marketing information system = Маркетингові дослідження в системі маркетингової інформації / I. Pedko, V. Hordiienko // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 138-143. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Визначено сутність поняття маркетингової інформації, маркетингових досліджень та ієрархію цих понять. Проаналізовано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. Описано суть маркетингових досліджень та їх роль у системі маркетингової інформації. Обгрунтовано, що в умовах невизначеності зростає значення ефективної роботи підсистеми маркетингових досліджень, роль якої полягає у збиранні необхідної інформації для прийняття управлінських рішень, що покликані усунути ринкову невизначеність і знизити ризики підприємницької діяльності в процесі прийняття управлінських рішень щодо проблемних сфер маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського