Bondarenko V. A. The role of language education in the formation of intercultural communication under conditions of globalization = Роль мовної освіти у формуванні міжкультурної комунікації в умовах глобалізації / V. A. Bondarenko // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 2. - С. 32-36. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.Розглянуто зміст поняття "міжкультурна комунікація", питання формування міжкультурної комунікації у процесі вивчення іноземної мови. Міжкультурна комунікація - це процес взаємозв'язку та взаємодії представників різних громад, під час якого відбувається обмін інформацією, досвідом, духовними цінностями різних типів культур. Вона має справу з розумінням і порозумінням, що означає "розуміти когось" і водночас "бути зрозумілим під час спілкування чужою мовою". Міжкультурну комунікацію варто розглядати як багатофункціональне явище, яке охоплює, по-перше, знання норм і принципів комунікативної поведінки в іншому соціально-культурному середовищі, здатність перетворювати їх на міжкультурні відносини, а по-друге, формування специфічних якостей, емпатію та самооцінку. Мовна освіта вважається фундаментом для формування здатності суб'єктів будувати міжкультурне спілкування на засадах демократії, рівних прав і можливостей. Важливим чинником є здатність особистості до міжкультурної комунікації, діалогу культур, що найчастіше виражається за допомогою мовних засобів. Міжкультурне спілкування передбачає подолання не лише мовного бар'єру, а й культурного, що дуже важливо. Формування міжкультурної комунікації є невідкладним завданням, що зумовлене глобальними процесами. І мовна освіта має спрямовуватися на виконання цієї важливої місії. Процес міжкультурної освіти базується на продуктивності взаємодії з іншою культурою та на усвідомленні власної культури, вивченні нових шляхів співіснування та співпраці з іншими культурами. Навчальна діяльність має спрямовуватися на більш глибоке, повне вивчення культури носіїв мови, їх способу життя, національного характеру й менталітету. Міжкультурне навчання - це двосторонній процес, що вимагає знання іноземної та національної культури. Це допомагає відчувати й розуміти чужу культурну ідентичність, а отже, краще розуміти рідну. Таким чином, міжкультурне навчання визначається як розвиток здатності студентів розпізнавати інші культурні особливості та аналізувати їх, порівнюючи з рідною культурою, для формування здатності до міжкультурної комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|