Темчур К. О. Формування читацьких інтересів українськими фешн-медіа / К. О. Темчур // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Під впливом бурхливого розвитку цифрових та аудіовізуальних медіа культура читання переживає кризу. За таких умов необхідно шукати ефективні шляхи взаємодії медіа та книги. За допогою методу контент-аналізу встановлено способи та вектори формування читацького інтересу українськими модними журналами. Серед них - публікація рейтингів та підбірок книг за певною тематикою, яка цікава аудиторії (мода, краса, здоров'я, кохання тошо). Розглянуто нові форми просування книг на сайтах модного глянцю на противагу формам просування в друкованих версіях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|