Романюк Н. В. Промоція книжкової літератури видавництва "Ранок" у мережі Фейсбук / Н. В. Романюк // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2. - С. 92-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено засоби промоції книжкової продукції видавництва "Ранок", наголошено на їх особливостях у соціальній мережі Фейсбук. Основними такими засобами є відеопрезентація, буктрейлер, вебінари, онлайн-марафони, відеочати з авторами книг і конкурси книжок. Найпопулярнішими є саме вебінари та онлайн-марафони. Буктрейлер, флешмоби та відеочати з авторами поки не користуються попитом у читачів та в представників видавництва. Однак завдяки промоції видавництво "Ранок" популяризує свою книжкову продукцію, збільшує кількість користувачів сторінок у соціальних мережах, які є потенційними її покупцями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР) + Ч62с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|