Шорікова Д. В. Особливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновера / Д. В. Шорікова, Є. І. Шоріков, І. В. Геруш, О. С. Хухліна, І. Б. Горбатюк // Буков. мед. вісн.. - 2019. - 23, № 4. - С. 174-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Мета роботи - розглянути особливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновера. Використовувались методи семантичного оцінювання наукової літератури, порівняння, системного та структурно-логічного аналізу. У медичних університетах Німеччини впроваджуються проекти медичної освіти, засновані на американській моделі. Ці проекти грунтуються на ідеї рівноправної участі теорії та практики. Ключовими моментами є проблемно-орієнтоване навчання, пов'язане з розв'язанням конкретних задач, робота в малих групах, нові форми контролю. Встановлено, що основною концепцією всіх модулів є навчання в клініці. Мета концепції - відмова від стереотипу: "спочатку теорія, потім практика". Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4НІМ)р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|