РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000723868<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ломакіна Ю. В. 
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі / Ю. В. Ломакіна, М. П. Тимофієва, Н. І. Зорій, Л. Я. Федонюк, О. І. Павлюк, К. І. Яковець, Т. С. Щудрова // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + Б1(4УКР)3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського