Сайко Х. Я. Суб'єктно-особистісна готовність корекційного педагога до виховання дітей з аутизмом : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Х. Я. Сайко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 19 c. - укp.Визначено теоритичні підходи та здійснено експериментальне дослідження проблеми суб'єктно-особистісної готовності корекційних педагогів до виховання дітей із аутизмом. Обгрунтовано та наведено теоретичну модель, за якою розроблено та впроваджено програму розвитку суб'єктно-особистісної готовності корекційного педагога, який працює з дітьми із аутизмом, що складається із таких компонентів: мотиваційного (професійна компетентність, саморозвиток, розвиток, самовизначення, самоконтроль); когнітивного (професійна компетентність, інтелектуальна особистісна автономія, ідентифікація еталонна, ідентифікація за результатом, наявність власного інтелектуально-професійного особистісного поля, стабільність, реагування за викликом, інтеграція стилів життя); емоційно-вольового (емпатія, позитивне ставлення до дитини, інтелектуальний аналіз емоцій, саморегуляція). Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА423719 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|