Прокопів Л. Я. Особливості психологічної корекції гіперактивності дошкільників : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Я. Прокопів; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2016. - 18 c. - укp.Дисертація спрямована на верифікацію суб'єкт-орієнтованої моделі психокорекції гіперактивності дошкільників шляхом реалізації відповідної комплексної мультимодальної програми, що пояснює гальмування та деформацію психосоціального розвитку дошкільника затримкою розвитку його суб'єктності в сенсомоторному, атенціональному, мнемічному, афективно-конативному, мовленнєвому, комунікативному аспектах. Психокорекція гіперактивності здійснювалася на актуальному (умовно суб'єктному) рівні розвитку дошкільника, що передбачає тренування дефіцитарних функцій з метою зменшення імпульсивності та розвитку антиципації в контексті формування довільної поведінки. Робота в зоні найближчого розвитку (моно-, а згодом і полісуб'єкта) передбачає тренування самоконтролю, розвиток адекватної самооцінки та раціонального рівня домагань, відпрацювання комунікативних навичок і формування просоціальної спрямованості особистості дошкільників з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Залучення батьків, вихователів дошкільних закладів, медичних працівників до процесу психоедукації під керівництвом дитячого психолога підсилює психокорекційний ефект роботи з гіперактивними дошкільниками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА424169 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|