Фізеші О. Й. Початкова школа Закарпаття в системних освітніх трансформаціях другої половини ХІХ - початку ХХІ ст. : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. Й. Фізеші; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.Досліджено процес становлення та розвитку початкової школи Закарпаття періоду другої половини XIX - початку XXI ст. як наслідково-залежних змін у її організації, управлінні, структурі, змісті освіти, детермінованих державно-територіальним підпорядкуванням регіону, а отже, соціально-економічними, суспільно-політичними умовами, системними освітніми трансформаціями за п'ятьма виокремленими етапами: 1848 - 1919 рр.; 1919 - 1938 рр.; 1939 - 1944 рр.; 1944 - 1991 рр.; 1991 - 2011 рр. Установлено вплив на розвиток закарпатської початкової школи освітнього законодавства європейських країн (Австро-Угорщини, Чехословаччини, Угорщини), до складу яких періодично територіально входило Закарпаття. Визначено сутність поняття "системна освітня трансформація". Розкрито особливості організації і змісту діяльності початкової школи Закарпатського краю, досліджено й систематизовано провідні тенденції її розвитку. Розроблено авторську історико-системну модель формування початкової школи, виявлено й актуалізовано конструктивний ретродосвід, персоніфіковані ідеї розвитку початкової освіти Закарпаття. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 г(4УКР-9ЗАК)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА424696 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|