Юшко В. В. Емотивні елементи в телевізійних програмах (на прикладі телепередач "Голос країни", "Х-фактор" та "Фольк-music") : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. В. Юшко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 18 c. - укp.Вивчено роль емотивних елементів (ЕЕ) в телепрограмах, виявлено їх емотивний вплив на аудиторію. Розроблено типологію ЕЕ телевізійної програми. Експериментально доведено, що музичний супровід є ЕЕ телевізійного сюжету та має вплив на реципієнтів. Обгрунтовано, що образ телеведучого відіграє одну з найважливіших ролей в емотивному впливі на аудиторію. Детально описано чинники вербального та невербального впливу. Розроблено схему емоційного реагування глядачів на ЕЕ телевізійного контенту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА424791 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|