РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000726086<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шапоренко В. В. 
Сучасна українська радіореклама: типологія жанрів та культурологічні особливості : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. В. Шапоренко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 16 c. - укp.

Проаналізовано українську радіорекламу в аспектах жанрології та культурологічних чинників розвитку, запропоновано періодизацію історії вітчизняної аудіореклами. Виділено визначальні критерії жанроподілу, серед яких розмір, музичне наповнення, наявність інтертекстуальних елементів, споживацькі мотиви тощо. Виявлено, що аудіорекламі притаманна традиційність: і давнім, і сучасним зразкам властиві емоційність, образність, простота - проте зазнає змін мова реклами. Доведено, що наразі реклама впливає на спосіб життя аудиторії, систему цінностей та установок, помітно визначаючи побутові й етико-естетичні параметри суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч631.162/163

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424962 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського