Ягоднікова В. В. Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / В. В. Ягоднікова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2016. - 40 c. - укp.Науково обгрунтовано та розроблено концепцію формування інноваційної спрямованості виховного процесу (ІСВП) загальноосвітньої школи (ЗОШ), що грунтується на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та системного підходів. Розроблено й обгрунтовано модель системи формування ІСВП ЗОШ, яка охоплює цільову, концептуальну, організаційну, процесуальну та результативну підсистеми. Визначено та систематизовано чинники, що впливають на формування ІСВП ЗОШ. Визначено критерії з їх показниками й охарактеризовано рівні сформованості ІСВП ЗОШ. Охарактеризовано принципи, виокремлено етапи та розкрито педагогічні умови цього процесу. Розроблено й апробовано науково-методичний супровід формування ІСВП ЗОШ. Доведено, що практична реалізація системи формування ІСВП ЗОШ сприяє ефективній творчій взаємодії суб'єктів виховання, в ході якої здійснюється пошук, створення чи перетворення, опанування, впровадження та поширення інновацій, які забезпечують вирішення виховних проблем, оновлення виховного процесу ЗОШ, особистісний розвиток учнів та особистісний і професійний розвиток педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА424763 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|