РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000726436<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сокол П. М. 
Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / П. М. Сокол; Дніпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. - Дніпропетровськ, 2016. - 22, [1] c. - укp.

Удосконалено теоретико-методичні положення та розроблено практичні підходи до формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств (СГП). Проаналізовано наукові підходи до формування механізму маркетингу СГП. Запропоновано концептуальний підхід до визначення вагомості складових механізму маркетингу, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності СГП на засадах маркетингу. Узагальнено теоретичні засади маркетингової діяльності СГП для обгрунтування об'єктивних тенденцій їх сучасного розвитку. Науково обгрунтовано доцільність оцінювання маркетингового потенціалу СГП з метою формування сучасного механізму маркетингу. Запропоновано застосування інтегрального показника ефективності механізму маркетингу СГП. Надано пропозиції щодо вдосконалення процесу ефективного формування механізму маркетингу СГП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425188 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського