Черненко Н. І. Педагогічні умови реалізації андрагогічного підходу у професійній підготовці робітників морського транспорту : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Черненко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2016. - 20, [1] c. - укp.Проаналізовано сутність понять "андрагогічний підхід", "робітник морського транспорту", "професійна компетентність", "професійно важливі якості". Досліджено психолого-педагогічні аспекти формування професійно важливих якостей (ПВЯ) робітників морського транспорту (МТ). Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної підготовки робітників МТ, в основу якої покладено компетентнісний, андрагогічний, системний і діяльнісний підходи до організації педагогічного процесу. Застосування цих підходів суттєво вплинуло на визначення змісту професійного навчання, вибір форм, методів, засобів навчання та кінцевий результат. Визначено компоненти сформованості ПВЯ робітників МТ: мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Виділено критерії: мотиваційний, теоретична та практична готовність. За умов урахування відповідних критеріїв і показників виділено високий, середній і низький рівні сформованості ПВЯ в робітників МТ. Окреслено педагогічні умови, що сприяють реалізації андрагогічного підходу та підвищенню ефективності формування ПВЯ робітників МТ. Експериментально доведено, що реалізація андрагогічного підходу й обгрунтованих педагогічних умов значно впливають на ефективність формування ПВЯ робітників МТ. Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА425904 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|