Барсук С. Л. Педагогічні умови формування іншомовного професійного мовлення майбутніх судноводіїв на засадах комунікативно-когнітивного підходу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Л. Барсук; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2016. - 20 c. - укp.Вперше визначено сутність поняття "іншомовне професійне діалогічне мовлення майбутніх судноводіїв на засадах комунікативно-когнітивного підходу". Охарактеризовано критерії (мотиваційний, комунікативно-репродуктивний, комунікативно-креативний), показники та рівні сформованості іншомовного професійного діалогічного мовлення (ІПДМ) майбутніх судноводіїв. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування ІПДМ майбутніх судноводіїв на засадах комунікативно-когнітивного підходу (забезпечення позитивної мотивації курсантів до оволодіння ІПДМ; усвідомлення студентами діалогічного мовлення як респонсивного мовленнєвого акту та впровадження в навчання респонсивних стратегій; занурення курсантів у навчальні професійно-орієнтовані ситуації). Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель і методику формування ІПДМ майбутніх судноводіїв на засадах комунікативно-когнітивного підходу, яка містить цільовий, процесуальний, змістовий, контрольно-операційний компоненти та моніторинг рівнів сформованості ІПДМ. Уточнено сутність поняття "іншомовне професійне мовлення". Подальшого розвитку набули положення щодо впровадження в навчальний процес майбутніх судноводіїв методів, засобів, технологій навчання ІМ з метою підготовки висококваліфікованих спеціалістів, здатних до професійної мовленнєвої взаємодії в ділових ситуаціях спілкування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА426081 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|