РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000727627<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крикавський Є. В. 
Маркетинг та менеджмент : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Т. І. Данько, Н. Б. Ярошевич; ред.: С. В. Князь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2016. - 95 c. - Бібліогр.: 19 назв - укp.

Розглянуто сутність та значення маркетингу, маркетингову інформаційну систему, маркетингові дослідження. Висвітлено питання організації управління маркетинговою діяльністю, сутність і систему маркетингового планування. Охарактеризовано маркетингові стратегії в управлінні, викладено питання контролю та аудиту маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806814 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського