Квітка Н. О. Формування сприймання музики у молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами фольклору : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. О. Квітка; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ, 2016. - 24 c. - укp.Наведено результати аналізу психолого-педагогічних досліджень щодо формування сприймання музики у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Виявлено особливості сприймання музики у цих школярів у порівнянні з молодшими школярами із типовим психофізичним розвитком на матеріалі фольклору (зокрема, визначено якість знань, розуміння музичного образу народної пісні, виявлено своєрідність прояву в школярів емоційно-особистісного ставлення до української народної пісні та здатність до її відтворення у власній музично-практичній діяльності, визначено рівні сформованості сприймання музики, показано вікову динаміку розвитку сприймання творів фольклору в учнів других і четвертих класів із затримкою психічного розвитку). Визначено й обгрунтовано педагогічні умови забезпечення ефективності процесу формування сприймання музики у молодших школярів із зазначеним розвитком. Розроблено й апробовано корекційно-розвивальну методику формування сприймання музики в учнів других, третіх і четвертих класів із затримкою психічного розвитку засобами музичного фольклору в навчально-виховному процесі спеціальних загальноосвітніх закладів для цих дітей. Доведено її обгрунтованість і корекційно-розвивальну ефективність щодо впливу на розвиток пізнавальної та емоційної сфер особистості молодшого школяра. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА426372 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|