Козловський Ю. М. Едукаційна інтегрологія : [монографія] / Ю. М. Козловський, І. М. Козловська. - Львів : Сполом, 2015. - 357 c. - Бібліогр.: с. 346-349 - укp. - англ.Запропоновано цілісний підхід до інтегративних явищ в сучасній освіті й обгрунтовано доцільність виокремлення едукаційної інтегрології як галузі педагогічної науки. Проаналізовано історико-філософські передумови інтегрології як галузі наукових знань. Розглянуто цілісність наукового пізнання як передумову інтеграції наук. Розроблено поняттєвий апарат наукової інтегрології. Визначено провідні поняття, які відіграють принципову роль у дослідженні інтегративних процесів в науці й освіті. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції, поняття "інтеграція", його визначення та характеристики (типи, види, рівні, масштаб тощо). Cформульовано закони інтегрології, а також низку наслідків цих законів, використання яких широко реалізується в освітній практиці. Показано можливості використання досвіду природничих наук у педагогічних дослідженнях. Розкрито глибинні взаємозв'язки філософських і методологічних основ едукаційної інтегрології в контексті парадигмального підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА807042 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|