Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама : навч. посіб. / Д. О. Олтаржевський; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 c. - Бібліогр.: с. 112-118 - укp.Зазначено, що ця праця є першим в Україні навчальним посібником, присвяченим феномену соціальної реклами - особливому різновиду комунікації, спрямованому на формування поведінкових моделей соціуму та досягненню суспільно значущих цілей. Розкрито сутність і функції соціальної реклами, визначено історичні, актуально-теоретичні та прикладні аспекти її функціонування. Розглянуто можливості використання креативних складників під час реалізації комунікаційних стратегій. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + Ч620.164 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА807275 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|