Матвєєв В. В. Методичні основи моделювання архітектурного середовища спеціалізованих центрів для сліпих та слабозорих дітей : автореф. дис. ... канд. архітектури : 18.00.01 / В. В. Матвєєв; Харків. нац. ун-т буд-ва та архітектури. - Харків, 2017. - 21 c. - укp.Вивчено проблему формування архітектурного середовища (АС) спеціалізованого центру (СЦ) для сліпих і слабозорих дітей. Проаналізовано історичні передумови формування закладів навчання й адаптації дітей, а також медичні аспекти проблем із зором, специфічні потреби сліпих і слабозорих людей. Сформульовано основні аспекти функціональної та композиційної організації центру. Увагу приділено сучасним існуючим установам по всьому світі, також в Україні, та особливо, у Харкові; їх роботі із дітьми з порушеннями зору, їх устрою й особливостям формування АС. Виявлено, що облік предметно-просторового оточення, світло-кольорового рішення, антропометричних особливостей дітей з порушенням зору, комунікацій є обов'язковим завданням під час проектування СЦ для дітей з порушеннями зору. Встановлено, що ергономіка та дизайн вносять значний внесок в розробку науково обгрунтованих рекомендацій щодо формування оточення для дітей із порушеннями зору, що не створюють перешкод у житловому та навчальному середовищі, а також поліпшують шляхи комунікацій. Розроблено експериментальну концепт-модель СЦ для дітей із порушеннями зору, що відображає бачення сучасного раціонального простору для навчання, розвитку, корекції та підтримки дітей із порушеннями зору, з можливістю проживання й одержання всебічної допомоги з боку спеціалістів і викладачів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ117.189 + Ч433.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА426887 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|