РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000728192<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кириллова О. В. 
Теоретичні основи управління роботою флоту у транспортно-технологічних системах : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / О. В. Кириллова; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса, 2017. - 49 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано теоретичні основи управління роботою флоту в транспортно-технологічній системі (TTC) з метою підвищення ефективності їх функціонування. Розглянуто теорію та практику функціонування TTC. Систематизовано хронологію їх появи та розвитку, уточнено змістові аспекти одержаної періодизації. Проведено порівняльний аналіз історичних аспектів становлення теорії та практики TTC і ЛC. Визначено зміст понять "TTC" і "ЛC". Узагальнено їх основні властивості. Уточнено об'єкти управління в TTC і ЛC. Проаналізовано відомі класифікації TTC. Встановлено їх неоднозначність і суперечливість. Виявлено порушення правил поділу понять під час їх формування. Побудовано багатокритеріальну класифікацію TTC. Розмежовано поняття "мультимодальні", "інтермодальні", "комбіновані" перевезення й обгрунтовано відносини логічного підпорядкування між ними. Встановлено взаємозв'язок між інтермодальними перевезеннями та TTC. Сформовано систему показників комерційно доцільної роботи вантажного судна (флоту). Розроблено положення щодо обгрунтування критичних та оптимальних величин показників роботи судна (флоту). Встановлено діапазони стійкості комерційно доцільної, припустимо збиткової та кризової роботи судна (флоту) за показниками його завантаження, доходу та витрат. Розроблено теоретичні та методичні положення щодо обгрунтування комерційно доцільної кількості вантажів різної номенклатури в композитному завантаженні вантажного судна. Систематизовано динамічні показники комерційно доцільної роботи вантажопасажирського порому. Розроблено теоретичні та методичні положення щодо обгрунтування: маршруту роботи судна під час проектування судноплавної лінії (СЛ); доцільності заходу судна в факультативні порти СЛ; оптимального розподілу контейнерних вантажопотоків між магістральними та фідерними лініями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського