Міненко А. В. Формування здатності до саморегуляції у дошкільників з синдромом Дауна : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / А. В. Міненко; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ, 2016. - 20, [1] c. - укp.Мета дослідження - вирішення проблеми формування здатності до саморегуляції у дітей з синдромом Дауна дошкільного віку. Здійснено системний опис досліджуваного явища засобами теоретико-методологічного аналізу особливостей психічного розвитку цих дітей та емпіричного дослідження психологічних механізмів, компонентів і стану сформованості здатності до саморегуляції дітей цієї категорії. Розроблено психодіагностичний комплекс здатності до саморегуляції дошкільників з цим синдромом як складника системи діагностики та формування саморегуляції дошкільників. Визначено роль психічних процесів у саморегуляції дошкільників з синдромом Дауна. Встановлено особливості побудови дошкільниками з цим діагнозом комунікативної діяльності. Визначено специфіку саморегуляції поведінки дітей означеної категорії та особливості її функціонування. Визначено домінантні показники здатності до саморегуляції дошкільників з синдромом Дауна. Уточнено поняття здатності до саморегуляції дошкільників з цим синдромом. Надано результати теоретико-методологічного аналізу, результати емпіричного дослідження чинників формування здатності до саморегуляції у дошкільників з синдромом Дауна та їх інтерпретацію; теоретичні підходи, напрями, форми, технології реалізації змісту методики формування здатності до саморегуляції цих дітей, психологічного супроводу батьків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427036 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|