Ващук Л. М. Методика формування індивідуальних фітнес-програм для самостійних занять старшокласниць : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Ващук; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2017. - 20 c. - укp.Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики побудови індивідуальних фітнес-програм старшокласниць у процесі самостійних занять фізичними вправами як складової частини здоров'язбережувальної компетентності. На основі морфофункціональних особливостей, мотивації та типу статури старшокласниць розроблено для реалізації в позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів диференційовані оздоровчо-кондиційні фітнес-програми силової спрямованості. Зазначено, що методика формування індивідуальних фітнес-програм для самостійних занять старшокласниць передбачає такі процеси: виявлення початкових психоемоційного та морфофункціонального станів учнів (анкетування, тестування, медичне обстеження); вибір стратегії занять (мета та головні завдання); визначення спрямованості фітнес-програми (рекреаційні, реабілітаційні, спортивні, оздоровчі); розроблення змісту, форм, засобів і методів занять; визначення раціональних обсягів рухової активності, параметрів і режимів фізичних навантажень; підбір адекватних методів педагогічного контролю та оцінювання результатів; корекція фітнес-програми відповідно до отриманого результату. Зауважено, що експериментальна перевірка засвідчила високу ефективність розробленої методики навчання, що є підставою для її широкого впровадження в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427181 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|