Зайцева Н. Г. Організаційно-педагогічні засади двомовного навчання учнів у закладах середньої освіти США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Г. Зайцева; Хмельн. гуманіт.-пед. акад.. - Хмельницький, 2017. - 20 c. - укp.Розглянуто особливості двомовного навчання учнів у закладах середньої освіти США. Розкрито тлумачення терміна "двомовне навчання" та виокремлено його сутнісні характеристики. Окреслено соціокультурні умови становлення двомовного навчання в освіті США. Визначено періоди розвитку двомовного навчання в США в межах федеральної двомовної освітньої політики. Охарактеризовано понятійно-термінологічний апарат дослідження та стан розроблення проблеми двомовного навчання в закладах середньої освіти CLI1A. Визначено організаційно-педагогічні засади двомовного навчання в середній освіті США на макро-, мезо-, мікрорівнях. Охарактеризовано специфіку двомовного навчання в Україні, обгрунтовано рекомендації щодо можливості використання прогресивного американського досвіду в умовах модернізації середньої освіти в Україні на макро-, мезо-, мікрорівнях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427435 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|