Шпенюк І. Є. Етикетні мовленнєві стереотипи американського науково-академічного дискурсу : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. Є. Шпенюк; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.Досліджено особливості реалізації етикетних мовленнєвих стереотипів у американському науково-академічному дискурсі. Встановлено, що етикетні мовленнєві стереотипи відіграють значну роль в оптимізації взаємодії у науково-академічному дискурсі, який кореспондує зі сферою вищої освіти. Такий тип стереотипів забезпечує реалізацію функції етикетизації у фатичних, організувальних, інформативних, спонукальних та оцінних дискурсивних актах американського науково-академічного дискурсу. Інформативні дискурсивні акти, які виокремлюють найважливішу інформацію у виділеній взаємодії, є найбільш поширеними як в усному, так і у писемному науково-академічному дискурсі. Усний науково-академічний дискурс має більшу, порівняно з писемним, кількість засобів етикетизації. Прагматична спрямованість науково-академічного дискурсу визначає вибір адресантом етикетних риторично-дискурсивних стратегій та стратегій захисту "соціального обличчя" адресата. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427756 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|