Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ВНЗ : навч.-метод. посіб.. Ч. 2 / А. А. Харківська, Л. О. Петриченко, Л. В. Кондрацька, Т. В. Отрошко, О. С. Шукалова; ред.: Г. Ф. Пономарьова; Харків. облрада, Комун. заклад "Харків. гуманітар.-пед. акад.". - Харків, 2016. - 365 c. - Бібліогр.: с. 305-317 - укp.Висвітлено широке коло питань освітньої галузі, включаючи базові аспекти процесу педагогічного діагностування, а саме: основи сучасної математичної статистики, визначення оптимальних статистичних критеріїв для проведення дослідження (курсові, конкурсні, дипломні, кандидатські та докторські роботи), основи теорії оцінок і теорії перевірки гіпотез. Систематизовано доступні та інформативні методи дослідження, які використовуються для визначення фізичного розвитку, фізичної та психологічної підготовленості, функціонального стану серцево-судинної, дихальної, нервової систем, мотивації до занять фізичною культурою та спортом дітей і молоді. Охарактеризовано методи оцінки певних показників (стандарти, індекси тощо), спрямовані на контроль ефективності системи фізичного виховання людини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 я73
Шифр НБУВ: В356529/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|