Ібрагімова К. О. Формування готовності до соціальної взаємодії бакалаврів інженерно-технічного профілю при навчанні психолого-педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. О. Ібрагімова; Укр. інж.-пед. акад.. - Харків, 2017. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику формування готовності до соціальної взаємодії бакалаврів інженерно-технічного профілю у майбутній професійній діяльності під час навчання психолого-педагогічних дисциплін. Уточнено зміст і структуру поняття "готовності до соціальної взаємодії бакалаврів інженерно-технічного профілю у майбутній професійній діяльності". Теоретично обгрунтовано та розроблено модель формування досліджуваного феномену. На підставі розробленої та апробованої моделі підготовлено відповідну методику її впровадження, в структурі якої виокремлено цільовий блок, завдання, інтегрований зміст, форми, методи, діагностичний інструментарій її оцінювання. Виокремлено такі напрями інтегрованого змісту: психолого-педагогічна та фахова складові професійної підготовки, готовність до соціальної взаємодії у майбутніх інженерів; визначено такі форми її застосування: індивідуально-групова, кооперативно-групова та колективна. Доведено ефективність реалізації розробленої методики під час навчання зазначених дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю984.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428187 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|