РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000729331<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернова А. О. 
Лінгвопрагматика сучасної французької соціальної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / А. О. Чернова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Досліджено лінгвопрагматику сучасної французької соціальної реклами, окреслено комунікативну структуру рекламного повідомлення, встановлено концептосферу та лексико-семантичну реалізацію концептів французької соціальної реклами. Вивчено її семіотичний аспект та взаємозв’язок візуального образу з текстовим компонентом. Особливу увагу приділено аналізу комунікативної структури соціальної реклами та характеристиці її основних елементів: мовленнєво-актової будови рекламного повідомлення, особливостей адресанта й адресата реклами, комунікативної мети та функції рекламного повідомлення, його стратегій і тактик. Окрім цього, проаналізовано риторико-стилістичні засоби соціальної реклами, досліджено особливості вживання тропів і риторичних фігур, різних мовленнєвих регістрів, охарактеризовано інтертекстуальні зв’язки соціальної реклами з іншими мовленнєвими жанрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428251 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського