Чернова А. О. Лінгвопрагматика сучасної французької соціальної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / А. О. Чернова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.Досліджено лінгвопрагматику сучасної французької соціальної реклами, окреслено комунікативну структуру рекламного повідомлення, встановлено концептосферу та лексико-семантичну реалізацію концептів французької соціальної реклами. Вивчено її семіотичний аспект та взаємозв’язок візуального образу з текстовим компонентом. Особливу увагу приділено аналізу комунікативної структури соціальної реклами та характеристиці її основних елементів: мовленнєво-актової будови рекламного повідомлення, особливостей адресанта й адресата реклами, комунікативної мети та функції рекламного повідомлення, його стратегій і тактик. Окрім цього, проаналізовано риторико-стилістичні засоби соціальної реклами, досліджено особливості вживання тропів і риторичних фігур, різних мовленнєвих регістрів, охарактеризовано інтертекстуальні зв’язки соціальної реклами з іншими мовленнєвими жанрами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428251 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|